Saturday, December 17, 2011

yoganın saati olur mu

Her gün güneşin doğuşuyla birlikte yoga yapmayı ben de çok isterdim..havalar bu aralar güzel gidiyor (gerçi Aralık'ın ortasında 14-15 dereceler de garip, ama neyse..), ama biliyorum, ne zaman dışarıda ayaz veya yağmur veya çamur veya kardan dönme çamur olsa o pofuduk yorganın altından çıkmak istemeyeceğim..şimdilik nefis çimlerin üstünde, ağaçlardan dökülen kızıl yaprakların arasında iyiyim..evde kalacağım zamanlarda ise bunlar bana yardımcı: Zeynep Aksoy yoga DVDsi, Crashkurs Yoga - Schindlbeck GU Verlag, a deck of yoga cards by Glenda Twining, the book of yoga - Christina Brown, ve elbette yüz yogası Annelise Hagen. Tabi Ender Saraç'ın Ayurveda kitabını da unutmamak lazım. Hem osteopati, hem refleksoloji kursu, hepsi müthiş bir harman oldu. Kumarakom'daki ayurveda merkezini iple çekiyorum..çekiyorum..çekiyorum..ve sonunda geliyoooor!!! Daha fazla bekleyemeyeceğim galiba..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home