Wednesday, June 08, 2005

sezen aksu

Şimdi ... ben Sezen Aksu'yu sevmem, yani en azından şimdiye kadar öyle düşünüyordum. Geçen Pazar akşamı Erol Günaydın'ın 50. sanat yılı münasebetiyle AKM'ye gittik. İlk defa orda canlı dinledim, ve...sesini çok beğendim. Yazdığı sözleri güzel bulmama rağmen, müziklerini bayık bulurdum hep. Bütün bunlar bir anda değişti. Annem son Sezen Aksu CDsini bende unutmuş; onu dinliyorum üç gündür. Çok etkileniyorum çoook. Hatta iki şarkısının sözlerini yazmak istiyorum. İlki "İki Delilik" (Sezen Aksu/Halil Koçak), ikincisi "Kalp Unutmaz" (Sezen Aksu). Okuyun, dinleyin. Buyrun. Albümün adı 'bahane'.

1-Artık hayatımdan çıksan diyorum/bu ikili delilik sona erse/İkimiz için de en hayırlısını diliyorum/Hiç olmamış gibi davranabilmeyi/Bu yok ediciliği anlayabilmeyi/Bir bilsen ne kadar yürekten istiyorum/Lütfen/Görmeyeyim seni/Bir yerlerde karşıma çıkma/Konuşmayalım, bakışmayalım/Ne olursun/Daha fazla tükenmeye takatim yok/Sanki aşkı öldürmeye programlı gibiyiz/Aslında bakarsan insan olarak iyiyiz/Ama daha fazlasını isteme benden yalvarırım/Ben bittim artık kalmadım

2-Çok zaman geçmesi gerek aradan/Akşamdan sabaha onaramam ki/Boş kalırsa durur atmaz ki bu kalp/O zaman ben nefes alamam ki/Onu yeni bir masala inandırmalıyım/Hatta bi süre kandırmalıyım/Akarsuda iki kere yıkanılmaz/Yüzünü yarına döndürmeliyim/Bi daha bi daha dener miyim hiç/Bi daha geriye döner miyim/Araya girenleri el sürenleri/Ben unutsam kalp unutmaz/İhanetle vurulmuş biri bi daha/Öncesi gibi kanatlanamaz/Bi daha bi daha dener miyim hiç/Bi daha geriye döner miyim/Kendimi korumaya aldım/Bana bu aşkın olmuş olabilecek tek faydası bu/Bastığım yerin ayağımın altından/Kızgın kumlar gibi kayması bu


0 Comments:

Post a Comment

<< Home